Ik ben in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Linda Hofmans - WaarBenJij.nu Ik ben in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Linda Hofmans - WaarBenJij.nu

Ik ben in Quito

Door: Linda Hofmans

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Maart 2006 | Ecuador, Quito

Hallo Allemaal

Hier een berichtje vanuit Quito. Ik ben maandagochtend om 5.15 uur thuis vertrokken om weer naar Ecuador te gaan. Eerst ben ik met de trein naar Brussel gegaan. Dit was een heel gesjauw want er was geen lift aanwezig en ik had de nodige bagage bij me. Vanuit Brussel vloog ik naar New York. In New York had ik een uur en 10 minuten om uit te stappen door de douane te gaan koffers te halen. Ze ergens anders te droppen en weer naar het vliegtuig te gaan om in te stappen. Ik had in het vliegtuig netjes alle papiertjes ingevuld. Toen ik eindelijk vooraan in de rij stond en netjes vroeg of de mevrouw me in een snelle rij kon zetten kreeg ik een botte opmerking dat ik de verkeerde papieren ingevuld had en dat ik nieuwe in moest gaan vullen. Ik heb toen supersnel papieren ingevuld en als een speer naar het vliegtuig gegaan. 10 minuten voor vertrek zat ik er in. Hierna moest ik naar Miami en heb hier nog twee uur rondgehangen om vervolgens om 23.00 uur ecuadoriaanse tijd eindelijk in Quito te zijn. Dit was inmiddels 24 uur na mijn vertrek uit Nederland. Buiten aangekomen heb ik snel een taxi naar het huis van Vicky en Amado gepakt waar ik nog een hele poos met Vicky heb zitten kletsen.
Om vervolgens doodmoe te gaan slapen. Helaas werd ik door de jetlag snachts nog een aantal keer wakker en was ik om 6.00 uur mijn bed uit. ´S ochtends zag ik eindelijk ook de kinderen. Andrea was 2 toen wij hier waren en is nu 5 jaar ik herkende haar echt niet meer terug! En Ethan is nu 2 jaar oud en een erg leuke jongen. Na het ontbijt ben ik naar de school gegaan waar ik stage heb gelopen. Het was erg leuk om hier iedereen weer terug te zien. S´middags was ik uitgenodigd door Vicky voor de lunch en heb ik herlijk ecuadoriaan´/ colombiaans gegeten. Smiddags ben ik met de kinderen bezig geweest met de stickerboeken die ze gekregen hadden. ´s Avonds uit eten geweest in het oude vertroude Zocalo. Het is echt heel raar om hier weer rond te lopen en alles te zien. er zijn een aantal dingen erg veranderd, maar de meeste dingen zijn nog hetzelfde als toen ik vertrok. Ik zal de komende dagen nog in Quito verblijven om te acclmatiseren. Ik heb op dit moment het gevoel of ik een berg watten in mijn hoofd heb, maar dit zal wel door de hoogte komen. Hierna ga ik rondreizen door Ecuador. Middels deze pagina zal ik jullie op de hoogte houden van mijn tijd hier in Ecuador

• 08 Maart 2006 - 14:03

Marloeke:

Leuk, om van je te horen uit Equador.

Heel veel plezier de komende tijd en we horen van je.

Doei van ons allemaal

• 08 Maart 2006 - 14:39