verder op doorreis - Reisverslag uit Venetië, Italië van Linda Hofmans - WaarBenJij.nu verder op doorreis - Reisverslag uit Venetië, Italië van Linda Hofmans - WaarBenJij.nu

verder op doorreis

Door: Linda Hofmans

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Mei 2008 | Italië, Venetië

Hallo
We zijn de afgelopen dagen in Florence geweest waar het schitterend weer was. We hebben er supermooie dingen gezien, waaronder een aantal museums en prachtige gebouwen. In Florence hadden we een camping op de top van de heuvel dus het was een redelijk eindje kuieren om in de stad te komen, maar het uitzicht over Florence maakte dit dubbel en dwars goed. We hebben hier drie avonden genoten van de prachtige zonsondergang en het lekkere weer. Verder zijn we eergisteren naar Pisa geweest om een blik te werpen op de scheve toren. Daarnaast zijn we daar nog meer zaken gaan bezichtigen. Eergisterenavond hebben we een kerkdienst bijgewoond die bestond uit allemaal gregoriaanse gezangen was erg mooi om te horen. Gisteren met de trein naar venetie gegaan waar het bij aankomst ernstig regende We hebben daarom een relaxed dagje gehouden en een middagje een boek gelezen. Vandaag zijn we naar Venetie geweest. Dit was in een woord onbeschrijflijk. We zijn om 9.00 uur met de ferry naar Venetie gegaan en om 10:00 uur stonden we op het San Marcoplein. We zijn naar de San Marco Basiliek geweest en daarna hebben we met de boot door het grote kanaal gevaren. Verder hebben we de hele dag door Venetie geslenterd en souvenirs gekocht. Moe maar voldaan terug gekomen op de camping. Morgen gaan we naar een glasfabriek en naar 3 eilandjes rondom venetie. De 8ste zullen we met de nachttrein naar Napels reizen om daar vervolgens 4 dagen te blijven. Daarna zullen we terugreizen naar Rome en daar nog 2 dagen rondgaan slenteren. Kortom een supertrip

Linda

• 06 Mei 2008 - 19:55

Magda:

leuk om te lezen waar jullie zijn geweest ook wij hebben deze plaatsen bezocht Hoe was jullie gondelier z'n oude man of een leuke scholier/student of zijn die er alleen maar in de zomermaanden geniet er nog maar lekker van met z'n tweeen het is zo weer om Ik heb vandaag weer achter het stuur gezeten viel nog niet mee(even boodschap op dorp) was blij dat ik terug was 2x 2 km.ha,ha hoor of zie wel weer
    groetjes Magda

• 06 Mei 2008 - 20:16

Marieke:

Fijn dat het zo leuk is.
    Geniet maar lekker.
    Groetjes

• 06 Mei 2008 - 20:18

Anja:

Hoi Linda fijn dat je er zo van geniet en je hebt al heel veel gezien. vast ook veel foto's gemaakt, hoop ze snel te kunnen bekijken als je terug bent. groetjes Anja

• 06 Mei 2008 - 20:39

Tineke:

Geniet van de mooie cultuur! Maar ook leuk om het met Rachel te kunnen doen. Lekker bij praten en samen te genieten. Voorzichtig met al die soeveniers....anders moet je extra dokken op de luchthaven (hi, hi)
    Doei Tineke en Juriaan.

• 09 Mei 2008 - 08:15

Lida:

Hoi Linda,
    Wat goed om te lezen dat je zo geniet!
    Hier bij Syndion missen we je helmaal niet..ha,ha ja hoor toch wel.
    Ik zie die plekken die je beschrijft voor me, ben ik ook geweest, te gek!

Nog veel plezier daar!

groet,